Workshop

Zelf online adverteren als bouwbedrijf

Adverteren in een krant of magazine is duur. Bovendien weet u niet perfect of u uw doelgroep bereikt. Online adverteren biedt de ideale oplossing. Het geeft de mogelijkheid om zeer gericht de juiste boodschap tot bij de juiste persoon te krijgen. Of prospecten opnieuw te prikkelen. Digitale marketing wint continu aan belang. Oh jawel, ook uw klant is hier gevoelig voor. En neen, u hoeft geen expert te zijn. In deze workshop leert u de knepen van het online adverteren. U ontdekt hoe u uw boodschap aanpast aan uw doelgroep. Hoe u uw resultaten analyseert en uw campagnes bijschroeft. Voorkennis van sociale media is aangeraden.

Locaties en data

di 26 nov - Gent
UNIZO, Nadine Crappéstraat 1

di 3 dec - Wijnegem
Desco, Bijkhoevelaan 2

Duur

Avondsessie van 16 uur tot 20 uur.

U bent welkom vanaf 16 uur.

Er is een pauze met broodjesmaaltijd en drink voorzien.


Inbegrepen

Praktische opleiding, broodjesmaaltijd en deskundige lesgever.

Prijs (excl. btw)

Leden Bouwunie: € 150,00
Niet-leden: € 180,00


Krijg korting met de KMO-portefeuille!

Kristof Verheyden, digital marketing expert, neemt u mee door de wereld van het online adverteren.

16u00

Ontvangst

16u15

Zelf online adverteren als bouwbedrijf

In deze workshop leert u hoe uw bannering, Facebook Advertenties, Google Ads, en remarketing op een efficiënte manier inzet voor uw bouwonderneming. We starten met voorbeelden van andere bouwbedrijven.

 

  • Doelgroepen selecteren die hoogst waarschijnlijk geïnteresseerd zijn
  • Uw Facebook pagina optimaal gebruiken voor uw doeleinden
  • Facebook advertenties uitsplitsen in verschillende advertentiegroepen
  • Het verschil tussen SEO en SEA
  • Hoe moet u aan de slag met keywords bij Google Ads
  • Meten hoe uw advertenties presteren en hoe u kan rapporteren
  • Advertenties optimaliseren
  • Welke soorten advertenties gebruikt u best wel of niet
  • Bezoekers van uw website opnieuw prikkelen via remarketing advertenties
20u00

Einde